Select Page

Botox

Senaste tekniken och behandlingarna inom botox

Gummy Smile

Botox mot Gummy Smile är en enkel och effektiv behandling för dig som vill visa mindre tandkött när du ler. Med botox kan du framhäva det bästa med ditt leende – utan tandreglering eller operation.

Tandgnissling/ Tandpressning

Botox minskar stressrelaterad värk. Med det muskelavslappnande ämnet Botox kan vi minska din tandgnissling och värk. Ämnet appliceras i tuggmusklerna och blockerar nervsignaler, och begränsar kraften du pressar/gnisslar dina tänder med. Att pressa/gnissla tänder skapar även slitage på tänderna. Huvudvärk är vanligt förekommande vid tandpressning.

Handsvett

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur

Migrän

Bli av med kronisk migrän med hjälp av botox! Effekten håller i cirka tre månader.

Svettbehandling

Lip Flip

Lip flip är en ny behandling som görs med botox för att rekonstruera läpparna. Med lip flip kan man bland annat göra läpparna fylligare, plutigare samt att platta till profilen.